Philips SoundBar-luidspreker HTL2160 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SoundBar-luidspreker HTL2160 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Pam 19-02-2017

(on)tevreden

Ik vind het een prima soundbar. Mooi geluid. De (te)kleine afstandbedienning was al snel kapot. En na ruim 2 jaar ...net de garantie eraf, ging hij kapot en was niet meer te repareren.

douwedapp 28-08-2014

na lang zoeken op deze soundbar uitgekomen vanwege de prijs
deze week is de soundbar in de aanbieding bij de media markt
maar ook heb ik deze soundbar gekocht omdat er goede rewiews op kieskeurig waren
nou geen seconde spijt gehad van de aankoop wat een geluid komt hier uit ten opzichte van de boxen uit mijn led tv
ook ideaal is wanneer je muziek of radio via bluetooth van mijn smartphone afspeelt op de soundbar
een klein nadeel is dat je zelf kabels moet aanschaffen om deze te verbinden met je tv
maar voor de rest een goed product voor een kleine prijs

Mathijs058 13-07-2014

Nu een dag in huis en geen seconde spijt van de aankoop...
Ik begon aan mijn eigen gehoor te twijfelen bij het luisteren naar mijn televisie.....

Daarom op aanraden via via de philips soundbar aangeschaft via plasma discounter, echt geloof me er is niets mis met mijn gehoor :-) wat een goede kwaliteit qua geluid. Muziek streamen via Bluetooth is ook ideaal.

Het enigste nadeel is dat philips er niet standaard kabels bijleverd voor het aansluiten op je tv, dus als je niet standaard coax of tulpenstekkers in huis hebt moet je die nog even kopen. Voor de rest echt een aanwinst voor je oren.

Sjoerd1965 02-05-2014

Net twee dagen in huis en geen seconde spijt. Wat een verassend goed geluid, vol, diepe bassen en genoeg volume. een verademing ten opzichte van de tv speakers (LG 47" Smart TV van een jaar oud)
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Alleen de specificatie: Door de specifieke plaatsing van de tweeters in de speakerbar kun je virtueel surroundgeluid creëren. Hierdoor kun je genieten van een 5.1 surround- ervaring, zonder dat je in elke hoek van de kamer een speaker hoeft te plaatsen, is misleidend, verwacht hier niet te veel van.
Zodra je de surround functie gaat gebruiken komt er galm op het geluid, niet meer en niet minder. Dit heeft voor mij bij spraak geen toegevoegde waarde, sterker nog, het is dan onprettig om te luisteren, bij muziek klinkt het leuk maar kan nooit op tegen het echte 5.1 geluid.

Maar om die functie heb ik de soundbar niet aangeschaft.
Ik ben er zeer tevreden mee en als je niet te veel budget hebt is het een prima keuze

jancarla 19-12-2013

De soundbar is makkelijk te installeren. Bijzonder geschikt voor kleine ruimte. Alleen de gele lampjes zijn wat irritant aanwezig maar dat is gemakkelijk op te lossen door er kleine doorzichtige plastic knopjes op te plakken. Verder is het geluid prima in ieder geval een stuk beter dan van de tv.

Nielsv70 05-07-2013

Aangeschaft omdat het geluid van de tv te wensen overliet, aansluiten was een fluitje van een cent. Daarnaast handig muziek van ipad, telefoon via bluetooth af te spelen op de soundbar. Mooi vol geluid, veel andere soundbars zijn vele malen duurder en het geluid daarvan is niet significant beter, kortom voldoet aan de verwachtingen.

klaas jager 03-07-2013

Heb de Philips HTL2160 nu 1 dag en ik moet zeggen, prachtig geluid,
eenvoudig maar een aanwinst op een LED-TV.
Eenvoudige installatie en middels Bleu Tooth kun je de favoriete muziek vanaf je smartphone of je tab afspelen en mooi geluid.
Mooi compact, past onder de TV en de basbox ergens op de kast.
Knopje voor surround, 1 voor hoge tonen en 1 voor bas, volumeknop,
meer heb je eigenlijk niet nodig.

Iemand die een soundbar met veel instellingen zoekt moet deze set niet kopen.

Als aanvulling op het geluid van een LED-TV zeg ik fantastisch
voor deze prijs, kan de soundbar van panasonic zonder basbox niet aan tippen

Voor iemand die zoekt naar perfectionering van het geluid van een LED-TV zeg ik doen!!!